oblikovanj in lektoriranje besedil

Lektoriranje je visoka intelektualna dejavnost

by

V našem podjetju smo specializirani za lektoriranje strokovnih tekstov. Če torej potrebujete lektoriranje in oblikovanje diplomske naloge, smo pravi naslov za vas. Pri nas je cena lektoriranja ugodna, zato se vam storitev pri nas splača, saj jo bo ob relativno majhnem strošku za vas opravil profesionalec. Ni namreč priporočljivo, da se na tak ali drugačen način lektoriranja besedil lotevate sami ali pa da storitev zaupate znancu, ki malce bolje obvlada jezik in vam bo lektoriral za drobiž ali pa zastonj. Če gre za tekst zasebne narave, lektoriranja bržkone niti ne potrebujete. Če pa bo besedilo objavljeno javno, je koristno, da je delo opravljeno tako, kot je treba. Torej ga zaupajte profesionalcu.

Lektoriranje pogosto ni dovolj cenjeno

Lektoriranje besedil je dejavnost, za katero je potrebnega veliko znanja in tudi izkušenj, zato te dejavnosti ne more opravljati kdorkoli. Kljub temu številni ljudje menijo, da gre za nekaj zelo enostavnega in se jim zdi, da bi morala biti ta dejavnost poceni. Morda je pri nas takšno stanje, ker je izobraževanje v Sloveniji poceni, skoraj zastonj, zato se ljudem zdi pridobljena izobrazba nekaj samo po sebi umevnega. V tujini pa seveda ni tako, saj je potrebno za izobrazbo poleg nujnega osebnega garanja plačati tudi veliko denarja, zato ljudje izobrazbo spoštujejo in intelektualne storitve so tam dosti bolj cenjene.

Cena lektoriranja naj ne bo ovira pri kakovosti!

Lektoriranje je dejavnost, ki je ni zmožen ustrezno opraviti kdorkoli. V današnjem času, ko imamo ljudje dostop do interneta, in nam v primeru, če potrebujemo informacije, že dolgo ni treba iti fizično v knjižnico ali celo vprašati za nasvet strokovnjaka, smo se navadili, da uporabimo Google ali kakšen drug spletni brskalnik, da pridemo do želenih vsebin. Zato je v porastu nevaren trend, ko se vse več ljudi počuti strokovne na določenem področju le zato, ker so s pomočjo Googla poiskali in prebrali nekaj člankov ter se površno informirali. Takšna lažna samozavest utegne biti nevarna, ker ljudje zaradi nje v življenju zagrešijo marsikatero napako, ki je sicer ne bi. Podobno se dogaja tudi pri lektoriranju ali prevajanju. Ljudem se zdi cena lektoriranja ali prevajanja previsoka in denimo opravijo lektoriranje na spletu s pomočjo določenih spletnih orodij, ki so temu namenjena in javno dostopna. Ljudje žal ne vedo, da so ta orodja zelo pomanjkljiva. Ne gre namreč za umetno inteligenco, ampak zgolj za preproste algoritme, ki se v tem času kljub velikem napredku na področju, še zdaleč ne morejo primerjati s človekom, profesionalcem, ki lahko delo opravi inteligentno in v skladu s stroko. Lektoriranje na spletu je tako lahko le orodje, ki pride prav omenjenemu strokovnjaku, da delo opravi z manj napora ali pa amaterju, ki ustvarja nek relativno nepomemben tekst, ki ne bo nikoli javno objavljen, da bo jezikovno v nekoliko boljšem stanju, kot bi bil brez uporabe tovrstnega orodja. Če pa potrebujete lektoriranje (in oblikovanje) diplomske naloge ali drugega teksta, ki bo javno objavljen, je gotovo bolje, da plačate ceno lektoriranja in najamete profesionalca, ki bo opravil celovito storitev.

Cena lektoriranja temelji na kalkulaciji

Poslovna kalkulacija, s pomočjo katere podjetje ovrednoti ceno storitve, kot je lektoriranje, temelji na času, porabljenem za storitev, naporu, ki ga vloži izvajalec, stroških podjetja, ki so fiksni in variabilni, in vsekakor pa morajo biti v ceni upoštevani tudi napor, čas in denar, ki ga je izvajalec porabil, da se je za dejavnost, ki jo opravlja, usposobil. V tujini so tovrstni izračuni striktni, zato so cene intelektualnih storitev visoke. Pri nas zadeva poteka drugače, ker imamo šibkejšo kupno moč kot marsikje v tujini in ker so intelektualne storitve na trgu dokaj nizko vrednotene.

Lektoriranje v našem podjetju je ugodno

V našem podjetju smo prilagojeni trgu, torej je lektoriranje pri nas konkurenčno. Trudimo se celo, da smo od vseh ponudnikov cenejši in to nam zaradi dobrega načina poslovanja zaenkrat uspeva že vrsto let. Še posebej ugodni smo za študente, ker jim želimo nuditi najcenejše storitve. Res pa je, da v določenih situacijah svojo cenovno postavko tudi povečamo. To se dogaja v časih, ko je povpraševanja ogromno in smo že tako ali tako polno zasedeni in dodatne stranke jemljemo ter delamo v času, ki je bil sicer namenjen našemu počitku. Najbolj kritični meseci za jezikovni pregled so poletni meseci. Drugi razlog povišanja tarife pa je slabša kakovost teksta, ki ga dobimo, saj v tem primeru za delo porabimo več časa.

Preberite si tudi...